koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
NEON VOICECO JEST GRANE - GRUDZIEŃ 2025 - nr 376TpL repertuar grudzień 2025
zmodyfikowano  5 lat temu  »  

WEBINARIUM: media społecznościowe

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 22 937 wyświetleń od 25 sierpnia 2020
  • 24 września 2020, czwartek
    » 09:50

BRAK MIEJSC!! SZYKUJEMY DLA WAS NOWY TERMIN SZKOLENIA!

Dowiedz się jak promować swoje wydarzenia kulturalne w social mediach!

Webinar odbędzie się 24 września 2020 r. w godzinach 09:50 - 13:00.

W ramach szkolenia omówimy następujące zagadnienia:

  • Potrzeby organizatorów vs potrzeby odbiorców. Diagnoza kanałów i sposobów docierania z informacjami do uczestników wydarzeń.
  • Jak prowadzić profil na Facebooku? Przykłady angażujących treści i akcji, zwrócenie uwagi na analizę zachowań użytkowników i zasięgów. Wydarzenia i grupy na Facebooku – jak je prowadzić i jak nimi zarządzać.
  • Instagram. Dlaczego powinniśmy mieć tam profil? Specyfika Instagrama, jego publiczności, działań instytucji, języka i obrazów jakimi opowiadamy naszą historię. Dlaczego i w jaki sposób używać hasztagów? Przykłady angażujących treści i akcji. Aplikacje umożliwiające tworzenie pięknych treści (zdjęć, wideo, wpisów).
  • TikTok – czy śmieszne, krótkie filmy są dla nas? Pokazanie aplikacji, opisanie jej funkcji, grupy docelowej, którą można tam znaleźć.
  • Podcasty – jak zacząć działać, jakiego typu treści tam przedstawiać?
  • Narzędzia pomocne w pracy social media managera: monitoring mediów społecznościowych, bezpłatne aplikacje do tworzenia grafik, gifów, memów, animacji, prezentacji, bezpłatne bazy zdjęć i grafik wektorowych, domena publiczna – jako świetne źródło i inspiracja projektowa.

Prowadząca: Marta Bańka

Kierownik działu komunikacji w Instytucie Kultury Miejskiej. Zajmuje się kontaktami z przedstawicielami mediów i komunikacją działań instytucji. Współorganizatorka konferencji „Marketing w kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka”. Absolwentka psychologii organizacji, zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyła studia podyplomowe „Content marketing, storytelling i webwriting” na WSB.

link do szkolenia

Liczba uczestników – 50 osób.

Na zgłoszenia czekamy do 18 września 2020 r. (wypełnij formularz zgłoszeniowy: http://www.ldk.lodz.pl/szkolenia-t223/zapisz-sie-f349)

Koszt udziału w szkoleniu wynosi:
50 zł netto – dla instytucji finansowanych ze środków publicznych (oświadczenie do wypełnienia) 61,50 zł brutto - dla instytucji niefinansowanych ze środków publicznych i osób prywatnych.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę Łódzkiego Domu Kultury: www.ldk.lodz.pl

Ukończenie szkolenie będzie udokumentowane zaświadczeniem sygnowanym przez Łódzki Dom Kultury.

zmodyfikowano  5 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ