koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - PAŹDZIERNIK 2025 - nr 374TEATR AVATARPOKazujemy operę - X, XI 2025Finały Mistrzostw Świata w graniu Chopina na fortepianie
zmodyfikowano  5 lat temu  »  

40. WST: MIŁOŚĆ OD OSTATNIEGO WEJRZENIA | TRANSMISJA NA ŻYWO

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 19 579 wyświetleń od 26 listopada 2020

MIŁOŚĆ OD OSTATNIEGO WEJRZENIA (Vedrana Rudan)

Historia kobiety, której "wcisnęli, że polowanie na księcia to sens życia, a strach przed samotnością to koń, na którym ma pędzić, dopóki nie złowi jedynego prawdziwego szczęścia."
Co robić, gdy wymarzone małżeństwo okazuje się ciągłym stanem wojny?

Chorwacka autorka, Vedrana Rudan, z właściwą sobie bezkompromisowością i wyłaniającym się z najciemniejszych zakamarków poczuciem humoru, opowiada o miłości i nienawiści, o poniżaniu i zemście.

TWÓRCY:
Reżyseria, adaptacja: Iwona Kempa
Przekład: Marta Dobrowolska-Kierył
Scenografia i kostiumy: Joanna Zemanek

OBSADA:
Karolina Charkiewicz, Magdalena Czerwińska, Anna Gajewska, Małgorzata Niemirska, Agata Wątróbska

„Obok głębokiej idei zawartej w „Miłości...” największym jej atutem jest gra aktorek. Niesamowicie wypada Karolina Charkiewicz w roli najpierw małej dziewczynki, a potem nastolatki. Męża-przemocowca grają na przemian Magdalena Czerwińska i Anna Gajewska i im także należy się grad ogłuszających oklasków. Interesującym zabiegiem są też zmiany sposobu narracji, z nerwowego na melancholijny i odwrotnie. I w jednym, i w drugim wypadku aktorki grają perfekcyjnie.”
Mikołaj Szmurłło, Dziennik Teatralny Warszawa

„Spektakl jest bardzo dobrze zagrany, równo i bez fałszywych nut, a jednocześnie jego wartość artystyczna czyni z niego sztukę, nie publicystykę. Karolina Charkiewicz, Magdalena Czerwińska, Anna Gajewska i Agata Wątróbska wiedzą, co grają i o czym. Małgorzata Niemirska w roli matki wypada niezwykle przejmująco.”
Maja Margasińska, naszemiasto.pl

kup bilet >>

zmodyfikowano  5 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ