koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
POK - GRUDZIEŃ 2025/ STYCZEŃ 2026TpL repertuar grudzień 2025CO JEST GRANE - GRUDZIEŃ 2025 - nr 376NEON VOICE
zmodyfikowano  13 lat temu  »  

Teatr Rampa „Fogg. Autobiografia w 21 piosenkach”

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 19 211 wyświetleń od 13 lipca 2012
  • 25 sierpnia 2012, sobota
    » 19:00

spektakl

scen.: Michał Muskat, opracowanie muz.: Andrzej Perkman, wyst. we własnej reż. i choreogr.: Katarzyna Kozak, Janusz Kruciński, Robert Kowalski/Konrad Marszałek, Michał Muskat, akomp.: Trio Andrzeja Perkmana, konsultacja scenogr.: Renata Gromulska, światło i dźwięk: Piotr Tuśnio, Kamil Żebrowski


Kanwę spektaklu, a raczej koncertu ze scenkami, stanowią fragmenty wydanych drukiem, jeszcze w latach siedemdziesiątych, wspomnień jednego z najsławniejszych polskich pieśniarzy XX wieku - Mieczysława Fogga, zatytułowanych „Od palanta do belcanta". Poznajemy życie artysty od jego pierwszego zauroczenia śpiewem we wczesnej młodości, przez lata nauki, debiutu scenicznego w Chorze Dana, poźniejszą karierę solową, działalność w czasie okupacji i Powstania Warszawskiego, po lata powojenne, gdy otwierał słynną „Cafe Fogg" czy też wytwornię płyt gramofonowych „Fogg Record". Opowieść kończy się na latach 70.

W warstwie muzycznej to oczywiście piosenki. Od śpiewanych zespołowo (a la „rewelers") „Zrob to tak", „Trzy świnki", „Argentyna" czy „Nadto gruba jest", przez tria i duety: „Odpukaj pan", „Żebyś ty wiedziała", „Bluzeczka zamszowa", „Pierwszy siwy włos", po solowo wykonywane największe przeboje Fogga: „Ta ostatnia niedziela", „Piosenka o mojej Warszawie", „Przy kominku" czy „Jesienne roże". Wszystkie utwory interpretowane są w nowy, często zaskakujący sposob.

bilety:

wstęp wolny

autor:
zmodyfikowano  13 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ