koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
Wieczory w Aesenale 2025 IICO JEST GRANE - czerwiec 2025 - nr 372 - już do pobrania
zmodyfikowano  13 lat temu  »  

Psychologiczny wymiar 3D

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 1 396 wyświetleń od 26 marca 2012
  • 29 marca 2012, czwartek
    » 16:00

Grafika trojwymiarowa w filmie i reklamie, rekonstrukcje historii, 3D w grach komputerowych - rzeczywistość wirtualna wpływa nie tylko na nasz obraz świata, ale także naszą psychikę. Psychologia Nowych Technologii SWPS zaprasza na konferencję pod hasłem „Wirtualne, jak realne".

Wydarzenie odbędzie się w czwartek, 29 marca w godz. 16.00-20.00 (ul. Chodakowska 19/31, S305). W programie prezentacje tworcow filmow z zastosowaniem 3D i badaczy gier, w tym Iwo Zaniewskiego, Zdzisława Cozaca i profesora Jerzego Miziołka. Podczas wydarzenia prelegenci pokażą przykładowe wizualizacje, wirtualne rekonstrukcje oraz reklamy z wykorzystaniem grafiki 3D. Omowią wpływ gier komputerowych stworzonych w oparciu o tę technologię na psychikę gracza. Dla młodzieży i studentow organizatorzy zaplanowali bezpłatne warsztaty z grafiki 3D w reklamie. Konferencja zakończy się pokazem filmow.

  • Oglądając reklamy, publikacje, filmy fabularne i dokumentalne, często nie zauważamy, że wiele scen, widokow czy architektonicznych projektow jest wynikiem stosowania nowych technologii - tłumaczy dr Anna Waligorska, ktora w SWPS prowadzi zajęcia z komunikacji wizualnej. - Niezwykle czułe w działaniu skanery czy programy takie, jak Maja i 3D Studio Max, z powodzeniem są wykorzystywane w sferze naukowej, popularno-naukowej i w szeroko rozumianej rozrywce - dodaje.

Zdaniem dr Waligorskiej, powstające z ich zastosowaniem dokumentacje, reklamy i rekonstrukcje, są bardzo istotnym elementem wspołczesnej kultury wizualnej. Co więcej, tego typu projekty, wieńczone spektakularnymi wizualizacjami, ktore odgrywają coraz większą rolę w badaniach, są coraz częściej wykorzystywane w dydaktyce uniwersyteckiej i w przygotowywaniu nowoczesnych wystaw, reklam oraz ekspozycji muzealnych.

Organizatorem konferencji jest kadra Psychologii Nowych Technologii, specjalności dostępnej na kierunku psychologia w SWPS w Warszawie.

Przeczytaj więcej o SWPS: www.swps.pl.

bilety:

wstęp wolny

autor:
zmodyfikowano  13 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ