koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - czerwiec 2025 - nr 372 - już do pobrania
zmodyfikowano  5 lat temu  »  

"Stół z powyłamywanymi nogami. Na stole i pod stołem"

Kraków »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 23 733 wyświetleń od 24 lutego 2020
  • 24 lutego 2020, poniedziałek
    » 19:00

24 lutego o godz. 19:00 Teatr Mumerus zaprasza na spektakl „Stół z powyłamywanymi nogami. Na stole i pod stołem"

Na scenie stoi stół, który stopniem niemożliwości odpowiada toczącym się przy nim, nad nim i pod nim tańcom, zabawom i rozmowom świeżo wykopanych zombie.

Scenariusz i reżyseria: Wiesław Hołdys

Aktorzy: Anna Lenczewska, Jan Mancewicz, Robert Żurek

Kostiumy i rekwizyty: Katarzyna Fijał

Muzyka: Michał Braszak

Współpraca: Agnieszka Dziedzic, Maria Śmiłek, Tadeusz Przybylski

Projekt plakatu i ulotek: Tanya Tsupka

Partner: Stowarzyszenie Teatrów Nieinstytucjonalnych STeN

Spektakl zrealizowano przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego.

Nagroda Marka Radia Kraków za najciekawsze wydarzenie kulturalne w Krakowie w styczniu 2016.

Bilety: 25 zł ulgowy, 30 zł normalny

Internetowo (25 zł): https://ewejsciowki.pl/krakow/teatry/teatr-mumerus,871/stol-z-powylamywanymi-nogami-na-stole-i-pod-stolem,8518?eventId=178399

Miejsce: Teatr Zależny, ul. Kanonicza 1, Kraków, godz. 19:00

„W spektaklu "Stół z powyłamywanymi nogami. Na stole i pod stołem" Hołdys inspiruje się najstarszymi zabytkami języka polskiego - od pierwszych słów zanotowanych w łacińskiej kronice klasztornej zwanej Księgą henrykowską w XIII wieku po średniowieczną "Rozmowę mistrza Polikarpa ze śmiercią". Ale nie chodzi jedynie o zabawy ze słowem. Hołdys wprzęga swoich aktorów w swoisty taniec śmierci, gdyż właśnie śmierć jej obecność, wszechmoc i panowanie nad światem to jeden z najważniejszych wątków tej poezji. Reżyserski i aktorski majstersztyk."

Justyna Nowicka, Radio Kraków

zmodyfikowano  5 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ