koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
29 Last Night of the Proms in CracowDNI WĘGIERSKIE 2025 DBPCO JEST GRANE wrzesień 2025 - nr 373DNI SENIORA 225TpL Repertuar 09.2025
zmodyfikowano  8 lat temu  »  

Aperitif, czyli farsa na chlew i oborę

Kraków »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 16 977 wyświetleń od 24 kwietnia 2017
  • 26 maja 2017, piątek
    » 19:00
  • 25 maja 2017, czwartek
    » 19:00

"APERITIF, CZYLI FARSA NA CHLEW I OBORĘ"

„Z tym największy jest ambaras, żeby dwoje chciało naraz” – pisał Tadeusz Żeleński – Boy. To rzecz jasna najprawdziwsza z prawd, jednak zdarza się czasem, że chętnych pojawia się troje, albo i więcej. Co wtedy? Wtedy właśnie zaczyna się zabawa! A przynajmniej dla widza. Bernard i Jacqueline stanowią pozornie ułożoną, szczęśliwą parę małżonków. Pozornie, bo kiedy tylko nadarzy się okazja, oboje bez wahania wpadają w objęcia swoich kochanków. Żyją z tym jak przysłowiowe pączki w maśle - do momentu, w którym na skutek nieoczekiwanego zbiegu okoliczności wszyscy zasiadają przy jednym stole. Rozpoczyna się desperacka walka o ratowanie małżeństwa, twarzy, a także po prostu... upojnej nocy.

Teatr Graciarnia Reżyseria: Tomasz Smykalski, Mateusz Krzemiński Obsada: Wojciech Galziński, Monika Gębala/Sylwia Ludowicz, Filip Jurkowski, Nina Kupis/Agnieszka Styblińska, Magdalena Król, Tomasz Okarmus

Scenariusz i tłumaczenie: Mateusz Krzemiński Scenografia: Edyta Żmudzka

Czas trwania: 2h (z 1 przerwą)

bilety: 30/15 PLN www.teatrpraska52.pl

zmodyfikowano  8 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ