koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
NEON VOICETpL repertuar grudzień 2025CO JEST GRANE - GRUDZIEŃ 2025 - nr 376
zmodyfikowano  12 lat temu  »  

Spektakl PAGES FROM THE BOOK OF...

Kraków »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 24 451 wyświetleń od 8 października 2013
  • 12 października 2013, sobota
    » 19:00

PAGES FROM THE BOOK OF... to spektakl w reżyserii Andrzeja i Teresy Wełmińskich,który zagości na deskach sceny Solvay, odwołujący się do tradycji Teatru Cricot 2 Tadeusza Kantora. Spektakl powstał w 2012 w trakcie studyjnej pracy z grupą studentów Rose Bruford College. Metody tworzenia tego spektaklu wynikały z praktyk Teatru Cricot 2 Tadeusza Kantora odwołując się zwłaszcza do zespołowego charakteru pracy i jego głównej przesłanki - teatru autonomicznego, dla którego wszystkie komponenty dzieła są równoprawne.

Premiera odbyła się w Londynie w Rose Bruford College. W czerwcu br. spektakl został zaproszony na Międzynarodowy Festival Teatrów Studenckich Istropolitana Project w Bratysławie gdzie otrzymał dwie główne nagrody w kategoriach: Wybitne Osiągnięcie oraz Najlepsza Produkcja. Od 10 do 24 sierpnia spektakl był prezentowany w Edynburgu w ramach Fringe Festiwal a w listopadzie 2012 w Moskwie na Moscow International University Theatre Festival. W spektaklu wyróżnić można różne typy i grupy aktorów i wykonawców: chór, orkiestra, narrator, animatorzy obiektów, manipulatorzy przestrzeni, aktorzy. Wszystkie elementy współpracują ze sobą w ścisłej zależności i tworzą jednolitą całość.

Twórcy spektaklu tak określają jego istotę: (…) Struktury spektaklu wywodzą się ze świadomości upływającego czasu, nawarstwiających się doświadczeń i mechaniki pamięci. Narracja nie ma liniowego charakteru, epizody podlegają zapętleniom i cechuje je kalejdoskopowa zmienność i szczątkowość fabularnej organizacji. Zderzenia różnych konwencji teatralnych i odniesienia do teatru wschodniego zwłaszcza tradycji japońskiego teatru Bunraku to rozwiązania sprzyjające antyiluzjonizmowi przełamujące powszechnie stosowane sposoby narracji.

Informacje i rezerwacja na solvay

autor:
zmodyfikowano  12 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ