koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
TEATR AVATARCO JEST GRANE - PAŹDZIERNIK 2025 - nr 374
zmodyfikowano  5 lat temu  »  

WEBINARIUM: Instagram dla instytucji kultury. Strategia i dobre praktyki

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 22 166 wyświetleń od 22 marca 2021
  • od: 12 kwietnia 2021, poniedziałek
    do: 14 kwietnia 2021, środa

Szkolenie jest dwudniowe - pierwsza część odbędzie się 12 kwietnia, druga część 14 kwietnia br.!!!

Szkolenie ma na celu zaznajomienie uczestników z możliwościami komunikacyjnymi i promocyjnymi platformy Instagram w perspektywie funkcjonowania instytucji kultury. Szkolenie ma wymiar praktyczny, dzięki czemu uczestnicy po jego zakończeniu będą mogli wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności w swojej codziennej pracy. Zakres szkolenia obejmuje m.in.: wprowadzenie do platformy i omówienie jej funkcjonowania, przedstawienie formatów publikowanych treści, dobrych praktyk w ich tworzeniu i możliwości ich targetowania do konkretnych grup odbiorców, dobór hashtagów, dobre praktyki w doborze grupy docelowej, omówienie zasad funkcjonowania algorytmu Instagrama, a co za tym idzie – wskazanie metod zwiększania zasięgu i zaangażowania pod publikowanymi treściami, wprowadzenie do możliwości reklamowych na portalu Instagram, przedstawienie narzędzi do tworzenia contentu na portalu Instagram.

Plan szkolenia, cz. I, 12.04.2021:

10.00-10.10 Rozgrzewka techniczna, przywitanie uczestników.
10.10-12.00 Profil firmowy na Instagramie – wstępna charakterystyka wizytówki na portalu. Algorytm Instagrama. Charakterystyka postów: typy contentu, kiedy publikować. Komunikacja na Instagramie, angażujące copy, hasztagi.
12.00-12.15 Przerwa
12.15-13.15 Jak budować społeczność wokół profilu? Statystyki na Instagramie. Trendy Instagrama, które trzeba znać.

Plan szkolenia, cz. II, 14.04.2021:

10.00-12.00 Instagram Stories. Praktyki działań instytucji kultury na Instagramie. Przegląd inspiracji i case studies. Przydatne aplikacje do tworzenia contentu.
12.00-12.15 Przerwa
12.15-13.15 Wprowadzenie do reklamy na Instagramie. Możliwości reklamowe platformy. Targetowanie przekazów organicznych o reklamowych na Instagramie. Sesja Q&A.

Informacje organizacyjne:

Aby wziąć udział w webinarium należy:
• zapoznać się z Regulaminem Szkoleń (link: regulamin)
• posiadać dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego podłączonego do sieci internetowej, wyposażonego w głośniki lub możliwość podpięcia słuchawek,
• posiadać system Windows 7 lub nowszy / Mac OS wersja 10.13 lub nowszy / Android/ iOS,
• posiadać przeglądarkę Microsoft Edge / Mozilla Firefox 75 lub wyższy / Google Chrome • wejść o określonej godzinie do „wirtualnego pokoju”, którego adres Uczestnik otrzyma przed spotkaniem w wiadomości e-mail od Organizatora.

Szkolenia będzie realizowane z wykorzystaniem platformy Zoom.

Liczba uczestników – 30 osób

Na zgłoszenia czekamy do 2 kwietnia 2021 roku (link: formularz zgłoszeniowy).

O przyjęciu na listę uczestników decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby zakwalifikowanie do udziału w szkoleniu otrzymają informację zwrotną od organizatora najpóźniej do dnia 6 kwietnia 2021 roku.

Koszt udziału w szkoleniu wynosi:

150 zł netto – dla instytucji finansowanych ze środków publicznych (link: oświadczenie do wypełnienia)

184,50 zł brutto - dla instytucji niefinansowanych ze środków publicznych i osób prywatnych

Ukończenie szkolenia będzie udokumentowane zaświadczeniem sygnowanym przez Łódzki Dom Kultury.

zmodyfikowano  5 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ