koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
TpL repertuar grudzień 2025NEON VOICEPOK - GRUDZIEŃ 2025/ STYCZEŃ 2026CO JEST GRANE - GRUDZIEŃ 2025 - nr 376
zmodyfikowano  8 lat temu  »  

Koncert Dwa fortepiany

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 14 349 wyświetleń od 26 września 2017

Dwa fortepiany

Jednym z pierwszych koncertów w nowym roku akademickim będzie recital fortepianowy dwóch młodych artystów, Cezarego Karwowskiego i Jacka Wendlera. Obaj są studentami Akademii Muzycznej w Łodzi. W programie ich koncertu pojawią się kompozycje najsłynniejszych twórców, między innymi: Jana Sebastiana Bacha, Ludwiga van Beethovena, Claude’a Debussy’ego czy Roberta Schumanna. Koncert odbędzie się 5 października (czwartek) o godzinie 18.00 w Sali koncertowej nr 12 w Pałacu Akademii Muzycznej w Łodzi, przy ul. Gdańskiej 32 (wejście od al. 1 Maja). Wstęp wolny.

Wykonawcy czwartkowego koncertu studiują w specjalności fortepian na studiach I stopnia. Cezary Karwowski doskonali swoje umiejętności w klasie prof. dra hab. Roberta Marata, a Jacek Wendler w klasie prof. dra hab. Cezarego Saneckiego. Pianiści zagrają w dwóch oddzielonych przerwą częściach koncertu.

Koncert zawierać będzie różnorodny program od muzyki barokowej po dzieła z początku XX wieku. Jacek Wendler zaprezentuje kompozycje barokowe: Toccaatę e-moll BWV914 Jana Sebastiana Bacha oraz Sonatę d-moll L 108 i Sonatę D-dur L 461 Domenica Scarlattiego. Wykona także klasyczną sonatę Ludwiga van Beethovena (op. 10 nr 3) oraz romantyczny Nokturn As-dur „Liebestraum” op. 62 nr 3 Ferenca Liszta. Cezary Karwowski w swoim programie ujął dwie kompozycje z przełomu XIX i XX wieku: Evocación Isaaca Albeniza z pierwszej księgi cyklicznego utworu Iberia oraz część ze zbioru Images Claude’a Debussy’ego – Hommage à Rameau. Swoją część koncertu zakończy kompozycją Etiudy symfoniczne op. 13 Roberta Schumanna.

autor:
zmodyfikowano  8 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ