koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - GRUDZIEŃ 2025 - nr 376TpL repertuar grudzień 2025NEON VOICE
zmodyfikowano  10 lat temu  »  

Łódź. Warsztaty "Akademia Dobrej Sprzedaży, czyli o wyższości empatii nad techniką i taktyką"

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 21 066 wyświetleń od 15 września 2015
  • 7 października 2015, środa
    » 13:00

Warsztaty obejmują wybrane fragmenty 120-godzinnego szkolenia dla Sprzedawców i Managerów Sprzedaży.

"Bohaterem" warsztatów jest inteligencja emocjonalna i związane z nią zagadnienia jako alternatywa dla popularnych technik, taktyk i manipulacji oferowanych przez większość szkół sprzedaży. To inne spojrzenie na sprzedaż i obsługę Klienta, traktujące Klienta podmiotowo i jako Partnera w sprzedaży, a nie „jednostkę potrzebną do wykonania targetu”.

Program szkolenia:
1. Inteligencja emocjonalna vs ogólna
2. Złota reguła sprzedaży osobistej
3. Asertywność, a emocje
4. Schemat Dobrej Sprzedaży – szansa, czy fikcja

Metody stosowane podczas szkolenia:
- wykład, prezentacja, materiał filmowy, dyskusja

Korzyści dla Uczestników:
- poznanie inteligencji emocjonalnej jako szansy na Sukces
- poznanie sekretów skutecznej komunikacji i zjednywania sobie ludzi
- doskonalenie umiejętności w zakresie sprzedaży i obsługi Klienta

Uczestnicy otrzymują:
- materiały szkoleniowe
- możliwość bezpłatnych, 30-minutowych konsultacji z zakresu: komunikacji, radzenia sobie z emocjami, sprzedaży i obsługi Klienta i tematów objętych szkoleniem w okresie do 30 dni po zakończeniu szkolenia.

TRENER I AUTOR PROGRAMU:
Włodzimierz Sosnowski
- Trener i Coach z doświadczeniem w różnych branżach (HVAC, FMCG, B2B). Prawie 10 lat pełnił kierownicze funkcje w administracji państwowej i samorządowej, później zarządzał firmami różnych branż: wydawniczą, consultingową, budowlaną, hotelarstwa i gastronomii. Przez ponad 10 lat doradca i konsultant firm, ich właścicieli i osób zarządzających. Przez 1,5 roku - Kierownik Oddziału w Agencji Pracy Tymczasowej. Od czerwca 2013 - w firmie Most Consulting w Łodzi, jako Trener i Doradca Biznesu, a od lutego 2014 - Manager Punktów Handlowych (gastronomicznych i cukierniczych) firmy HORT-CAFE w Łodzi. Od 2001 r. przeprowadził ponad 2.100 godzin(w tym od 2011 – ponad 1.300) szkoleń z takich zagadnień jak: komunikacja; sprzedaż i obsługa Klienta; zarządzanie zespołem, czasem, zmianą; PR; negocjacje; radzenie sobie z emocjami, strachem, gniewem, stresem, krytyką i konfliktem, itp. Posiada Certyfikat Trenera 1-go (od 2011 r.) i 2-go stopnia (2012). Po superwizjach dwóch szkoleń przeprowadzonych na przełomie 2013 i 2014 roku uzyskał tytuł „Profesjonalny Trener Organizacji” i rekomendację trenerską I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Prowadzone przez niego szkolenia oparte są na własnych, autorskich programach uwzględniających potrzeby i umiejętności uczestników oraz potrzeby firm. Tel. 511 234 324; e-mail: w.sosnowski@mostconsulting.pl

!!! UWAGA: ze względu na ograniczony czas trwania szkolenia – ilość ćwiczeń będzie ograniczona do niezbędnego minimum.

Wielkość grupy: 6-12 osób

Termin: 07.10.2015, godzina 13.00 - 16.00

Inwestycja: udział w ramach Festiwalu Warsztatów Pro Bono - Darowizna na cele statutowe w wysokości 111 zł uprawnia do wejścia na dowolną ilość warsztatów, konsultacji, sesji coachingowych.

Zapisy i zgłoszenia: a.krysiak@11muz.pl, 535 401 002

Gdzie: Fundacja 11 Muz Innowacje w Kulturze, ul. Piramowicza 11/13

autor:
zmodyfikowano  10 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ