Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
SREBRO Legnica 2o025KAF Sztuka na miejscuKsiążki zbójeckie OSSOGiełda DBPTłumacz w muzeum OSSOCO JEST GRANE - Maj 2025 - nr 371
zmodyfikowano  11 lat temu  »  

STOP-MOTION 2.1.

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 17 793 wyświetleń od 15 października 2014
  • 19 października 2014, niedziela
    » 17:00

STOP-MOTION 2.1. to działania transmedialne, wykorzystujące ruch, obraz, dźwięk. Jednym z głównych mechanizmów jest powtarzalność i zapętlenie. To działania w przestrzeni, rozwijające się w czasie, podobnie jak utwór muzyczny, posiadające swój rytm, preludium i finał. Są zbudowane na geometrycznych zależnościach i powiązaniach między poszczególnymi obrazami. Działania twórcze stworzą jeden, mechaniczny organizm w niektórych miejscach skrzypiący, w innych naoliwiony, jak stara maszyna w szwalni.

STOP-MOTION 2.1. to połączenie miejsca, przedmiotów i ludzi, to spotkanie. Muzeum Książki Artystycznej, w którym się spotkamy jest przestrzenią nieprzypadkową, znajdującą się w trybie pomiędzy, zastygłą między wczoraj a jutrem.

STOP-MOTION 2.1. to nie tylko technika animacji, dzięki której fizycznie manipulowany obiekt wydaje się poruszać samodzielnie. To również przycisk, który zatrzymuje maszynę, urządzenie, kiedy coś idzie nie tak. Przycisk ten służy również do zatrzymania taśmy, przyjrzenia się pojedynczej klatce, schwytania chwili jak muchy w pajęczynę. To moment graniczny, pomiędzy, tuż przed, zaraz po.

Artyści: Aleksandra Chciuk, Paweł Grala, Paweł Korbus, Ola Kozioł, Suavas Lewy, Beata Marcinkowska,Tomasz Mażewski, Marta Ostajewska, Piotr Pasiewicz, robosexi

Projekt koordynują Marta Ostajewska i Suavas Lewy.

Projekt realizowany ze stypendium z budżetu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, w ramach WyPEŁNIAnia.

autor:
zmodyfikowano  11 lat temu  »