INFORMACJA:

Pluszaki wspierają dzieciaki

Pluszaki wspierają dzieciaki
Ruszyła kampania „Soft Toys - 1 euro to majątek”.
O tym, że jedna pluszowa zabawka może zdziałać cuda wie każda mama. Teraz jej moc może być podwojna.* Kupując pluszaka dla dziecka, ktore kochasz, jednocześnie pomożesz wspierać edukację dziecka, ktorego być może nigdy nie spotkasz. *
- W kampanii pluszakow nie chodzi o same pluszaki, ale o to, by dzięki nim pomoc dzieciom zmieniać świat - mowi Magdalena Rozengart - Grzelczak, kierownik IKEA Łodź.
Nadal 69 milionow dzieci na całym świecie jest pozbawionych dostępu do edukacji z powodu ubostwa, niepełnosprawności, przesiedleń, dyskryminacji lub obyczajow kulturowych. Dzięki kampanii „1 euro to majątek" możemy pomoc najmłodszym rozwijać się i poznawać świat. Wystarczy 1 euro, by zapewnić aż pięciorgu dzieciom książki i długopisy na cały rok nauki. Do tej szczytnej akcji może przyłączyć się każdy: wystarczy między 2 listopada a 24 grudnia kupić w sklepie IKEA Łodź pluszową zabawkę, książeczkę dla dzieci lub danie ze specjalnego menu dla dzieci w restauracji. 1 euro z każdego zakupionego produktu z tej listy przekazane zostanie_ _na wsparcie programow edukacyjnych prowadzonych na całym świecie przez UNICEF i Save the Children.
Dodatkowo, kolejny rok z rzędu każdy może kupić pluszaka w sklepie IKEA Łodź i wrzucić go do specjalnej urny za kasami. Pluszaki pozostawione w urnie trafią do Wojewodzkiej Stacji Ratownictwa Medycznego w Łodzi, skąd zostaną przekazane do zespołow ratowniczych w całym wojewodztwie łodzkim. W zeszłym roku w ten sposob udało się zebrać 327 pluszakow, a rok wcześniej 189. Klienci, ktorzy zakupią pluszami dla Wojewodzkiej Stacji Ratownictwa Medycznego, wesprą jednocześnie globalną kampanię.
-_ Kampania „1 euro to majątek" opiera się na naszych dwoch wartościach: pierwszej, że dzieci to najważniejsi ludzie na świecie, oraz naszej idei tworzenia lepszych warunkow codziennego życia dla wielu ludzi. Środki pozyskane w trakcie kampanii wspierają innowacyjne programy edukacyjne UNICEF i Save the Children, umożliwiając szkolenia nauczycieli, nauczanie dwujęzyczne, tworzenie szkoł przyjaznych dla dzieci, z dobrymi warunkami sanitarnymi i dostępem do wody bieżącej. Dzięki temu dzieci są zdrowe, kontynuują naukę w szkole i odnoszą sukcesy - dodaje _mowi Magdalena Rozengart - Grzelczak.
Kampania „1 euro to majątek" prowadzona jest co roku od 8 lat. Do tej pory klienci IKEA pomogli przekazać ponad 35,2 milionow euro na rzecz UNICEF i Save the Children. W sumie z akcji skorzystało około 8 milionow dzieciw prawie 40 krajach w Afryce, Azji, Europie Środkowej i Wschodniej.
Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: www.IKEA.pl/lodz

Z Tobą rosnę
3 sierpnia 2025 - 16:00
Teatr Pinokio w Łodzi - Scena Mała
Henryka Sienkiewicza 75/77 Łódź
6 620teatr
Dzieci z Bullerbyn
3 sierpnia 2025 - 12:00
Teatr Pinokio w Łodzi - Scena Duża
Henryka Sienkiewicza 75/77 Łódź
7 375teatr
Dzieci z Bullerbyn
3 sierpnia 2025 - 12:00jest więcej terminów
Teatr Pinokio w Łodzi - Scena Duża
Henryka Sienkiewicza 75/77 Łódź
11 079teatr
Posłuchaj, jak śpiewa Paryż
3 sierpnia 2025 - 16:00/19
Filharmonia Łódzka
Prezydenta Gabriela Narutowicza 20/22 Łódź
104 024teatr
Piaskowy Wilk
2 sierpnia 2025 - 10:00/12
Teatr Pinokio w Łodzi - Scena Mała
Henryka Sienkiewicza 75/77 Łódź
6 347teatr
Piaskowy Wilk
2 sierpnia 2025 - 10:00/12jest więcej terminów
Teatr Pinokio w Łodzi - Scena Mała
Henryka Sienkiewicza 75/77 Łódź
9 979teatr
Trasa koncertowa Delehei - nomadzkiego muzyka z Mongolii
2 sierpnia 2025 - 20:00
Wooltura
Wólczańska 40/42 Łódź
80 481teatr
Piaskowy Wilk
2 sierpnia 2025 - 10:00/12jest więcej terminów
Teatr Pinokio w Łodzi - Scena Mała
Henryka Sienkiewicza 75/77 Łódź
13 841teatr
Wieczór szantowy. Bergia w Tawernie Keja
2 sierpnia 2025 - 20:00jest więcej terminów
Pub Keja
Kopernika 46 Łódź
17 194teatr
