koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
zmodyfikowano  13 lat temu  »  

AD Days Festiwal Reklamy

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 1 415 wyświetleń od 13 listopada 2009
  • od: 19 listopada 2009, czwartek
    do: 21 listopada 2009, sobota

Festiwal Reklamy AD Days to święto komunikacji społecznej, reklamy wizualnej, promocji, ktore odbędzie się 19-21 listopada 2009 w Łodzi.

Wydarzenie adresowane jest zarowno do doświadczonych, cenionych tworcow reklamy, jak i do młodych, niezwiązanych jeszcze z żadną agencją artystow, ktorzy mają ambicję wejść zawodowo w obszar reklamy.

W ciągu trzech dni w przestronnych halach Łodź Art Center odbędą się:

* **Galeria Marketingu Miejsc **/ targi usług dla instytucji i jednostek administracji publicznej  
* **'Idea Hunters'** / prezentacja młodych tworcow aspirujących do kariery na rynku reklamy  
* **Wystawa Mistrzow Reklamy** / wystawa prac wybitnych projektantow reklamy  
* **Wydarzenia towarzyszące** / warsztaty z podstaw kreacji reklamowej, seminaria, panele dyskusyjne

Szczegołowy program festiwalu i warsztatow dostępny w zakładce do pobrania na www.addays.pl

AD Days zgromadzi prestiżowe agencje reklamowe z Polski, ich stałych klientow, jak i potencjalnie nowych odbiorcow - przedstawicieli instytucji i urzędow, ktorzy poszukują ofert profesjonalnej obsługi reklamowej, komunikacyjnej i PR.

W końcu Festiwal AD Days to przestrzeń integracji pomiędzy mistrzami i nowicjuszami reklamy, tworcami i odbiorcami promocji wizualnej w obrębie działań warsztatowych, paneli dyskusyjnych i koncertow.

Festiwal AD Days pomoże ukazać Łodź jako inicjatora ważnych wydarzeń reklamowych w Polsce. Zaproponuje ciekawą ofertę kulturalną szerszej, nie tylko łodzkiej publiczności.

Festiwal ukaże dokonania wybitnych tworcow komunikacji komercyjnej, stworzy dogodne warunki do integracji i spotkań agencji PR ze stałymi i potencjalnymi klientami, zaprezentuje ciekawe projekty młodych kreatorow. AD Days chce zaprezentować Łodź jako ważny ośrodek w polskiej branży reklamowej.

bilety:

bilet jednorazowy: 10zł, karnet: 20 zł

autor:
zmodyfikowano  13 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ