koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
TEATR AVATARCO JEST GRANE - PAŹDZIERNIK 2025 - nr 374
zmodyfikowano  13 lat temu  »  

rzecze Budda Chinaski

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 25 389 wyświetleń od 27 października 2007
  • 7 maja 2008, środa
    » 20:00
  • 6 maja 2008, wtorek
    » 20:00
  • 6 marca 2008, czwartek
    » 20:00
  • 5 marca 2008, środa
    » 20:00
  • 20 lutego 2008, środa
    » 20:00
  • 19 lutego 2008, wtorek
    » 20:00
  • 30 stycznia 2008, środa
    » 20:00
  • 29 stycznia 2008, wtorek
    » 20:00
  • 12 grudnia 2007, środa
    » 20:00
  • 11 grudnia 2007, wtorek
    » 20:00
  • 8 grudnia 2007, sobota
    » 20:00
  • 7 grudnia 2007, piątek
    » 20:00
  • 30 listopada 2007, piątek
    » 20:00
  • 29 listopada 2007, czwartek
    » 20:00

reż. Cezary Studniak

Teksty Charlesa Bukowskiego

scenariusz i reżyseria – Cezary Studniak

scenografia i kostiumy – Mateusz Stępniak

muzyka – Krzysztof Nowikow, Zbigniew Łowżył

występują:

  • Justyna Szafran
  • Zbigniew Łowżył
  • Krzysztof Nowikow
  • Marcin Ożóg
  • Cezary Studniak

Zadziwiające, na ile sposobów Charles Bukowski, amerykański „artysta przeklęty”, umiał mówić ciągle o tym samym: o świecie, który w jego tekstach mieni się tysiącem odcieni mroku. O narkotycznym uzależnieniu od bezcelowego życia marnej jakości, gdzie szczęście i spełnienie oznacza wygraną z wyścigów w portfelu, zapas wina na tydzień i kobietę, o którą nie trzeba zabiegać. Taka była jego fascynacja, w końcu wybór, wręcz kreacja na resztę życia.

„Mrok egzystencjalny” w wydaniu Bukowskiego niektórym może wydać się atrakcyjny, choć w pierwszym zetknięciu jest wyjątkowo bolesny, przykry i wulgarny. Tymi tekstami tylko kobiecy głos może wyśpiewać tęsknotę za prawdziwym uczuciem. A przecież w końcu o tym opowiada Charles Bukowski – i realizatorzy spektaklu.

autor:
zmodyfikowano  13 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ