koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
NEON VOICECO JEST GRANE - GRUDZIEŃ 2025 - nr 376TpL repertuar grudzień 2025
zmodyfikowano  13 godzin temu  »  

Trening komunikacji NVC w pracy i biznesie

CO jest GRANE » 155 wyświetleń od 18 grudnia 2025
  • 5 marca 2026, czwartek
    » 09:00

Trening komunikacji NVC w pracy i biznesie

📍 Wrocław

Terminy:

Edycja Zima '26: 5-6 marca, 19-20 marca, 16-17 kwietnia '26 (czwartki-piątki)

Edycja Wiosna '26: 12-13 maja, 26-27 maja, 9-10 czerwca (wtorki- środy)

🕒 Godziny: 9.00–15.30

📍 Łącznie: 6 dni = 39 godzin treningu

👥 Kameralna grupa: maks. 12 osób

Nonviolent Communication (Porozumienie bez Przemocy) to metoda komunikacji precyzyjnej i empatycznej. Dzięki niej zmniejszysz liczbę nieporozumień i konfliktów, zyskując więcej zadowolenia, zaufania, jakości i… czasu!

Kurs daje praktyczne narzędzia, które:

  1. ułatwiają komunikację z pracownikami, przełożonymi, kontrahentami, klientami i partnerami,
  2. wspierają również życie rodzinne, prywatne i społeczne.

Z badań ankietowych wynika, że uczestnicy po tym treningu zyskali więcej spokoju, zadowolenia i zaufania w relacjach, a ich praca stała się wydajniejsza bez dodatkowego wysiłku.

Dla kogo ten trening

Dla osób pełnoletnich, które:

  1. pracują lub chcą pracować w otoczeniu ludzi;
  2. pragną przenieść swoją komunikację na wyższy poziom poprzez zmianę nawyków;
  3. chcą, aby ich wypowiedzi były lepiej rozumiane;
  4. chcą lepiej odbierać emocje i potrzeby innych.

Czas trwania treningu

Trening obejmuje 6 dni, po 2 dni w miesiącu, od października do grudnia 2025 r.

Czego się nauczysz

Podczas kursu zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci:

📍prowadzić partnerskie dialogi w celu win-win zamiast kłótni, wymuszania, przekonywania, presji i manipulacji,

📍skupiać się na faktach, a nie na interpretacjach, ocenach czy przekonaniach,

📍utrzymywać i odzyskiwać równowagę emocjonalną nawet w trudnych sytuacjach zawodowych i prywatnych,

📍wyrażać się jasno i zapraszająco, unikając słów, które mogą wywołać złość lub niepokój,

📍doprecyzowywać niejasne komunikaty innych osób, by unikać kosztownych niedomówień,

📍radzić sobie z wybuchami złości, zarówno własnej, jak i innych ("uziemiać pioruny"),

📍odmawiać i przyjmować odmowę bez utraty zaufania w relacji,

📍przekazywać i odbierać feedback, który nie zawstydza, ale wzmacnia,

📍mediować między osobami, odkrywając i uwzględniając prawdziwe potrzeby stron,

📍budować autentyczny szacunek zamiast strachu,

📍odbudowywać „spalone” relacje,

📍zakończyć niepotrzebne relacje bez pozostawiania wroga za plecami,

📍diagnozować swoje prawdziwe potrzeby oraz potrzeby organizacji i osób, które są dla Ciebie ważne,

📍podejmować decyzje spełniające potrzeby, a nie oparte na nawykach,

📍uspokajać trudne emocje, które wskazują, co jest dla Ciebie najważniejsze,

📍poznawać metody uzgadniania rozwiązań w grupach i zespołach, 📍oraz wiele innych praktycznych narzędzi dostosowanych do potrzeb uczestników.

Efekty i korzyści

Dzięki tym umiejętnościom będziesz prowadzić dialogi kończące się uzgodnieniami win-win. Obie strony będą chętnie realizować ustalenia, opierając się na wewnętrznej motywacji, a nie na karach, wstydzie czy strachu.

Jest to możliwe, gdy obie strony zostaną zrozumiane, wysłuchane i uwzględnione, rezygnując z krzywdzących słów i eliminujących przekonań.

Kontakt empatyczny — co to takiego?

Zapewne znasz momenty, kiedy między Tobą a inną osobą powstał „most” zrozumienia, mimo różnic.

To wtedy, gdy odpuszczają napięcia i pojawia się przestrzeń, by razem chcieć spełniać potrzeby, tworząc synergię, współpracę i radość.

Ciekawi Cię to? Zapraszam!

Co zyskasz

Na podstawie badań uczestników poprzednich edycji tego treningu, odnotowano średnio 36% poprawy jakości w następujących obszarach: 1. Świadomość emocji i potrzeb. 2. Postrzeganie rzeczywistości przez pryzmat faktów. 3. Nawiązywanie kontaktu empatycznego z klientami, współpracownikami, szefem i bliskimi. 4. Formułowanie i stosowanie próśb/propozycji zamiast żądań. 5. Osiągnięcie spokoju, zadowolenia z życia i satysfakcji z pracy. 6. Polepszenie relacji z ludźmi w pracy, biznesie i życiu prywatnym. 7. Znacznie rozwiniesz swoją inteligencję emocjonalną.

Jak przebiega trening

Zapoznanie się i pierwsze doświadczenia kontaktu empatycznego.

Wprowadzenie umiejętności przez trenerkę – teoria i praktyka.

Ćwiczenia indywidualne, w parach lub trójkach.

Wnioski i refleksje: jak mogę to wprowadzić w życie?

  1. Ćwiczenia między sesjami – utrwalanie umiejętności.
  2. Pracujemy na kinestetycznej mapie komunikacji, z wykorzystaniem informacji zwrotnej (między trenerką a uczestnikami oraz w grupie).

Koszt

💰 3 800 zł (zwolnione z VAT) / osoba

📍 Miejsce: Wyspa Mocy – ul. Bartla 7a lokal 2, 51–618 Wrocław

🚗 Parking darmowy przy ulicy.

Prowadzi

Agnieszka Pawlik – trenerka certyfikowana przez The Center for Nonviolent Communication (USA).

Ponad 20 lat doświadczenia w pracy szkoleniowej na czterech kontynentach, we wszystkich sektorach biznesu, życia publicznego i kulturach.

Zgłoszenia

📩 Agnie.Pawlik@gmail.com

📞 tel./WhatsApp: 604 579 421

Szczegółową ofertę z programem wysyłam mailem.

Certyfikat

Absolwenci kursu otrzymują dyplomy po uczestniczeniu w co najmniej 4 dniach treningu i nadrobieniu materiału z opuszczonych warsztatów (z pomocą innych uczestników).

zmodyfikowano  13 godzin temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ