koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
Sylwester 25/26 w Piwnicy ŚwidnickiejNEON VOICECO JEST GRANE - GRUDZIEŃ 2025 - nr 376TpL repertuar grudzień 2025
zmodyfikowano  13 lat temu  »  

Ne Comme Ca

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 23 022 wyświetleń od 14 września 2011

Wrocław » ul. Hubska 44-48 » NA MAPIE

  • 18 września 2011, niedziela
    » 18:00

pokaz mody

Impreza podzielona będzie na trzy części. Pierwsza z nich, before party, to wystawa fotografii autorstwa Kamila Majdańskiego prezentujących kolekcję F-HOOKER. Część druga to Fashion Show- pokaz rozpocznie Fashion Clip zrealizowany przez Agatę Grymuzę i Maję Lewicką. Trzecia część to after party w trakcie, ktorego dealer BMW Inchcape Motors zaprezentuje premierową odsłonę nowego modelu BMW 1. Dla gości przewidziany jest znakomity catering, a dla gości VIP open bar. After Party uświetnią brzmienia muzyki klubowej.

Opening hours: 18:00

Fashion Show: 19:00

Marka Ne Comme Ca po dużym sukcesie swojego pierwszego out fitu zdecydowała się na organizacje dużego eventu o charakterze kulturalno-modowym na terenie Wrocławia, a zatem swego "rodzinnego" miasta marki. Zapotrzebowanie na wydarzenia o takim charakterze jest coraz większe, jednak większość z nich skupia się wciąż w okolicach Warszawy, tymczasem coraz więcej młodych i utalentowanych ludzi decyduje się na realizowanie swojego talentu i pomysłow poza stolicą. W tym roku Wrocław uzyskał tytuł Europejskiej stolicy kultury, warto zatem udowodnić, że tytuł ten uzyskał nie bez powodu. Marka Ne Comme Ca we wspołpracy z zabytkowym Browarem Mieszczańskim oraz RockHouse entertaiment zdecydowało się podjąć probę ożywienia rynku kultury i mody we Wrocławiu pokazując, że luksus i piękno dostępne są wszystkim i powstają o krok. Pierwsza impreza pod hasłem Bed Celebrates Fashion spotkała się z ogromnym zainteresowaniem i potwierdziła nasze przypuszczenia o tym, że tego typu eventy nie tylko są pożądane ale wręcz potrzebne na terenie stolicy Dolnośląska. Jednym z partnerow medialnych imprezy będzie Magazyn Dolce Vita, ktorego hasłem przewodnim jest - celebruj życie. Zdecydowanie jest ono tego warte, a coraz częściej ludzie o tym zapominają. PARTNERZY IMPREZY: - SaltAndPepper www.saltandpepper.pl - BMW Inchcape Motor www.inchcape.pl - Sofitel Luxury Hotel Wrocław Old Townwww.sofitel.com - Łyko www.lyko.com.pl - Art Of Publicity www.artofpublicity.pl - RockHouse Entertiment www.rockhouse.pl - Dolce Vita www.dolcevitamagazyn.pl

autor:
zmodyfikowano  13 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ