koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
Sylwester 25/26 w Piwnicy ŚwidnickiejNEON VOICETpL repertuar grudzień 2025CO JEST GRANE - GRUDZIEŃ 2025 - nr 376
zmodyfikowano  13 lat temu  »  

IX Dolnośląski Przegląd Dziecięcych Zespołów Tanecznych GALOP-2011

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 2 211 wyświetleń od 6 stycznia 2011
  • 16 kwietnia 2011, sobota
    » 09:00

konkurs dla szkolnych zespołów tanecznych ze szkół podstaowych woj. dolnośląskiego

IX Dolnośląski Przegląd Dziecięcych Zespołow Tanecznych „Galop 2011"


I CELE PRZEGLĄDU:

* *Rozbudzanie zainteresowania tańcem wśrod uczniow szkoł podstawowych wojewodztwa dolnośląskiego

  • Kultywowanie tradycji rożnych regionow Polski
  • Prezentacja umiejętności i dorobku artystycznego szkolnych zespołow tanecznych
  • Promowanie aktywności ruchowej poprzez taniec
  • Rozwijanie wrażliwości na piękno i estetykę tańca
  • Wymiana doświadczeń między instruktorami zespołow

    II WARUNKI UCZESTNICTWA:

* *W Przeglądzie biorą udział zespoły taneczne reprezentujące szkoły podstawowe wojewodztwa dolnośląskiego (działające w ramach nieodpłatnych zajęć szkolnych)

  • Instruktorem zespołu może być wyłącznie osoba zatrudniona przez delegującą szkołę
  • Zespoł tańczy przy akompaniamencie odtwarzanym z płyty CD
  • Wykonawcy występują w dwoch grupach wiekowych:

uczniowie klas 0-III oraz uczniowie klas IV-VI

O przynależności zespołu do danej grupy wiekowej decyduje wiek najstarszego uczestnika. Wszystkie dzieci zobowiązane są posiadać aktualną legitymację szkolną.

  • Kategorie taneczne:

    • taniec ludowy, etniczny, integracyjny

    • taniec nowoczesny (dyskotekowy, hip-hop itp.)

    • inscenizacja taneczna

  • Zespoł prezentuje w danej kategorii tylko jeden taniec

  • Minimalna liczba występujących to 8 osob
  • Maksymalny czas trwania występu:

    • 6 minut w kategorii inscenizacja taneczna

    • 5 minut w pozostałych kategoriach tanecznych

  • Karta zgłoszenia (do pobrania na http://sp17.net.pl/ ) powinna być wypełniona dokładnie i czytelnie.

Każdy występ wymaga osobnej karty zgłoszenia.

Zgłoszenia należy nadesłać faksem lub pocztą do dnia 21 marca 2011 roku (decyduje data wpłynięcia zgłoszenia) na adres:

  • fax.: 713362350

  • Szkoła Podstawowa nr 17

ul. Wieczysta 105, 50-550 Wrocław

  • Każdy zespoł powinien posiadać odpowiednią liczbę opiekunow gwarantującą bezpieczeństwo uczestnikow
  • Uczestnicy opłacają wpisowe w wysokości 3 zł od osoby.

Wpłaty należy dokonać na konto Stowarzyszenia Przyjacioł Szkoły Podstawowej nr 17, ul. Wieczysta 105,

50-550 Wrocław: 96 1240 4025 1111 0000 4259 8653

(Pekao II o. we Wrocławiu). W tytule przelewu prosimy podać nazwę zespołu, szkoły i ilość dzieci.

Dowod wpłaty należy okazać po przybyciu na Przegląd.

III OCENA I NAGRODY:

Ocenie jury podlegać będą:

  • poprawność wykonania układow tanecznych

  • estetyka wykonania

  • atrakcyjność choreografii

  • trafny dobor strojow i ogolne wrażenie artystyczne

  • reprezentatywność tańca dla danej kategorii tanecznej

    • Nagrody
  • Grand Prix IX Dolnośląskiego Przeglądu Dziecięcych Zespołow Tanecznych „Galop 2011"

  • I, II, III miejsce i wyrożnienia w danej kategorii


IV CZAS I MIEJSCE PRZEGLĄDU:

* *16 kwietnia 2011 r. (sobota), godz. 9.00 - występy konkursowe

w Szkole Podstawowej nr 17 we Wrocławiu, ul. Wieczysta 105.

Kolejność i przewidywany czas występow w ramach poszczegolnych kategorii zostaną podane 31 marca na stronie internetowej organizatora: http://sp17.net.pl/. Podaną kolejność należy traktować jako ostateczną i niepodlegającą modyfikacji.

Niestawienie się zespołu w wyznaczonym czasie będzie rozumiane przez jury jako rezygnacja z udziału w konkursie.

  • Lista wszystkich laureatow, bez podania zajętych miejsc, zostanie opublikowana 20 kwietnia 2011 r. na stronie internetowej organizatora: http://sp17.net.pl/
  • Uroczysty Koncert Laureatow i wręczenie nagrod odbędzie się w terminie poźniejszym, podanym przez organizatora podczas przesłuchań w dniu 16 kwietnia

V INFORMACJE DODATKOWE:

Organizatorzy zapewniają sprzęt odtwarzający i nagłośnienie

  • Uczestnikow Przeglądu na czas przejazdu i pobytu ubezpiecza

instytucja zgłaszająca. Dojazd uczestnikow na koszt własny.

  • W przypadku otrzymania zgłoszeń wypełnionych nieczytelnie bądź nie zawierających wszystkich wymaganych informacji organizator zastrzega sobie prawo odrzucenia zgłoszenia
  • Organizator zastrzega sobie możliwość odrzucenia zgłoszenia

w przypadku wątpliwości dotyczących spełnienia wymogow regulaminowych przez zgłaszającego

  • Jury ma prawo nie przyznać niektorych wyrożnień i nagrod
  • Sprawy nie ujęte w regulaminie rozstrzyga organizator
  • Numery telefonow kontaktowych organizatorow:

    • Koordynator Przeglądu - Małgorzata Lejko:

         669037081,  [lejko@wp.pl](mailto:lejko@wp.pl)
      
    • SP-17: 713688298

autor:
zmodyfikowano  13 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ